bilder från idag:)<3<3 (och lite andra bilder)

bilder på islandshästarna vi red på idag:)<3



min häst<33

 

davids häst ofc x)



min häst:)<3

sen tog jag inga bilder på någons annans häst men hela familjen var med men inte martin men moa kom med istället:)



här är hästarna när dom rullar sig i gräset;)

nice x)

nu ska jag berärtta hur det gick först fick vi borsta hästarna och sen fick vi sätta på dom alla saker också sen satt vi upp och började rida när vi kommit en bit så skulle vi börja tölta och det gick hur bra som helst och sen så fick dom som ville galoppera men det ville inte jag så jag och alla andra som inte ville galoppera fick tölta:)

men så klart börjar min häst galppera iallafall så jag typ flög av när jag inte va bered :s
plus att den snubblade TVÅ gånger!!

men annars var det kul och den gick och fes hela tiden!
så jag höl typ på att dö ;o

HÄR ÄR DOM ``ANDRA BILDERNA´´



FRÅN I SÖNDAGS MED MELLAN SATSA PÅ TGI FRIDAYS:)<3<3<3



<3



JA SOM NI KANSKE SER ÄR ALLA VÄLDIGT SOCIALA I MIN DANSGRUPP X)



HELA MELLEN SATSA:)<3<3



HAHA:)<3

JAG KOMMER MED LITE FLER BILDERT PÅ ISLANDHÄSTARNA SENARE FÖR LINNEA HAR DOM PÅ SIN KAMERA!

puss puss♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah ja, vad ska man säga om den sista bilden!:O

2011-04-21 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0