Jag har inte bloggat på länge:(

Bu var det ett dag sen jag slängde in ett inlägg men det är inte så mycket värt det om ingen besöker:( Jag får kommentera andras bloggar så kanske jag kan påverka den saken själv:) ska vi se hur det går:) Idag har jag varit med Vendela och vi hade det super kul när vi gick hem i vinden ( stormen ) Och det typ haglade x) Idag i skolan så hade vi ingen gympa utan vi fick gå en promenad istället :s När vi gick förbi tyresöskola så stig dom där i typ skinnnjacka mössa stog och rökte o.s.v så kommer lilla strandskolan ute och går:) Ganska komiskt va x) Men jag tycker att röka är blä och jag skulle nog aldrig göra det i hela mitt liv... Men nu ska jag sova...:) Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0