Mulle Meck Parken ;)

Idag har jag varirt i mulle meck parken med mamma  dagbarnen och en annan dagmamma och hennes dagbarn :)

Vi åkte direkt buss in till cerntralen och möte en förälder som skulle med :)

därifrån åkte vi tåg till någonstans x)

Sen gick vi en bit och så var vi frame :)

Alla dagbarn börjader att leka direkt och jag satt typ bara där tills det var lunch ;)

efter luch typ somnade jag på marken xD
(mamma tog en bild ;o)

Sen tog föräldern upp sin två månaders bebis som var hur gullig som helst ♥

Efter jag haft bebisen i knät så gick jag till en kiosk lite längre bort och handlade en dricka och en klubba;)

Efter det åkte vi typ hem :)<3

Bilder :)



En racket / rutchkana ;)





Hehe...:o



hahaha :D



♥♥♥

                                                                 

När vi kom hem så åkte jag till Måns och Mattias eftersom jag skulle vara deras barnvakt den kvällen :)

Det gick jätte bra ! ♥

men när jag skulle koka korv åt dom så insåg jag att jag inte kunde koka korv ^^

Så jag ringde mamma xD



Puss Puss ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0