Tjejsegling - segling + Middag ;)

Idag ska alla tjejer komma för att fira mig som fyllde år för cirka två månader sen ^^

vi skulle åkt ut med båten och tältat men det blev inte så eftersom det var så dåligt väder :(

men vi tältade hemma på tomten istället och det var jätte mysigt ♥
vi åt hamburgare och tårta :)

På kvällen gick vi ner till öringesjön för att bada :)

sen typ låg vi i tälten och spelade kort resten av kvällen ochtyp resten av morgonen där på :)♥

i mitt tält sov jag Maja Wilma Vendela och Lovisa :)

i det andra tältet sov Filippa ggr 2 Vanessa Sofia och Freja :)

sen när nästan alla gått yhem dagen efter så gick jag Wilma Lovisa Filippa Och Maja ner till öringesjön igen ;)

Puss Puss:)♥

(bilder kommer sen :) och tack till alla fina presenter ♥ )  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0