My monday;)

Idag i skolan så var det en hjort som hade fastnat i ett fotbollsmål och den hade varit där sen ett bra tag den hade fasnat i hornet och den blödde jätte mycke:( dom var tvungna att komma till skolan och skjuta det stackars djuret:( Jag fick så klart tårar i ögonen även fast jag bara hade hört det från en lärare:s kg frågade läraren varför dom sköt hjorten och hon sa att det var för farligt att ha hjorten där och att barnen kunde skade sig på hjortens horn eller något liknade Jag tänkte va f*n ta bort ungarna istället för att skjuta djuret jag menar att Dom kunde ju ha åkt till vetrinären först men ifall det var kört så kunde dom ju skjuta stackarn sen...-.- Som ni kanske märker så är jag en väldigt stor djurvän och Hr alltid varit kommer alltid att vara:) Jag är väldigt känslig när det gäller djur när jag ser som lida som det hände i grekland men det tar jag en annan gång;) Resten av dan så kollade vi på robin hood:D Och sen fick vi sluta 13.00 tidigt va:):) Det var min dag att laga mat idag och jag gjorde basillika fylld kyckling med halloumi och pommes X) Kommer bilder på maten imorrn eftersom detta är ett mobil inlägg-.- Och alla andra bilder som jag lovat lägga upp kanske:) Och juste ute på våran skolgård har vi gungor som det är vattenpölar under och det var en kille i min pararell klass som gungade och så skulle han göra bakåt volt :o men han tänkte inte så långt för han åkte rakt ner i vattenpölen men ansiktet neråt xD hahaha han får nog skylla sig själv:) Och imorrn ska jag röntga ryggen skriver mer im det imorrn;) Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Vendela

Stackars hjort!:( vem va de i b som rammlade i vattenpölen? xD<333

2011-03-22 @ 11:33:48
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0