Natti natti:)<3

Nu är jag nära på att somna men jag måste ju göra ett sista blogginlägg för dagen:) eller vad tycker ni;) Hur tyckte ni att sista avsnittet på solsidan va då?<3 jag tyckte att det var helt okej:) men jag tycker att det var ett sånt kort slut:( Och har ni hört att det huset mickan och Fredde bor i solsidan asså;) Dom som bor där vill inte hyra ut huset till en tredje säsong:s Vi får se hur det går;) Och jag verkligen älskade vädret idag det var hela 14,6 grader i solen:)<3<3 och dom säger att det ska bli 15 grader den här veckan;) Mathilda gilla:):):):) Natti natti<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Vendela

Asså nej toy story 3 är INTE läskig xD

2011-03-21 @ 14:23:17
URL: http://shoopoo.blogg.se/
Postat av: Vendela

Om dom som bor där mickan och Fredde bor om dom inte lånar ut huset så tycker jag att du och jag ska ringa dit och protestera!:D Eller så får vi gå dit och göra de;)

2011-03-22 @ 11:35:37
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0