Ingen Bloggning igår :S

Det blev tyvärr ingen bloggning igår :s

men idag blir det blogg :D<3

Idag har det varit en ganska vanlig dag ;) förutom att när vi gick på promenad med skolan var det en liten tjej på dagiset hästhagen som ramlade ner från ett träd :o en helikopter ambulans kom och en vanlig ambulans!

jag tror att hon gjorde illa sitt ben... Men är INTE säker!



aa juste igår lämnade jag också in min mobil hos telenor ;)
jag fick en annan mobil som jag kunde låna tills min mobil kommer tillbaka^^

fick jordgubbsmos in i högtalaren så jag hör inte när jag pratar i telefon x)

Idag har det ju också åskat ;S

sedan vi var mitt på ålands hav och det blixtrade och Åskade när vi var i våran lilla segelbåt har jag inte gillat oväder !!


Men men thats life ;O

Puss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0