I'm back on track!

Nu har jag äntligen fått en header! Tack Vanessa för att du hjälpte mig! vi har typ fixat med den här hela kvällen så jag hoppas ni gillar den. Så snälla säg vad ni tycker. det var ju ett tag sen jag bloggade nu, men ska bli bättre. eftersom jag hela tiden sagt att jag inte bloggar för att jag inte har någon header, men nu har jag ju det... Jag borde egentligen sova nu eftersom jag måste packa tills på tisdag. Ska på seglarläger, aa juste kan inte blogga då eftersom man inte får ha med sig sin mobil och liknade. Blir tyvärr borta i tolv dagar. Men Vanessa sa att hon kunde gästblogga så ni får någonting att läsa här :) Tack ännu en gång! Mina planer imorgon är att jag MÅSTE packa, sen tror jag att farmor kommer hem till oss. Längesen man såg henne! och man får ju inte glömma det viktigaste... Köpa godis! och lite andra saker. Nu är också Simba på besök. han ska åka hem imorgon för att hans matte har varit på liseberg. Men nu somnar Vanessa snart och det borde jag också göra ;) Godnatt !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0