Nästa gång tar ni det Bajen! <3

Ett nattinlägg igen, haha! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan ju åtminstånde berätta Vad jag har gjort idag :) jag har varit med mamma lite överallt och handlat lite grejs till imorrn när jag och min syster åker på seglarläger. Sen har jag såklart varit på Bajen matchen, slutade 2-2. Bajen var ju sååå himla nära att vinna. Men vi förlorade ju iallafall inte :) när jag kom hem kollade jag på Wallander sen gick jag typ upp på mitt rum och nu ligger jag här dax att sova. IGEN ! Har en del att göra imorgon, har inte ens börjat tänka på all packning... Ska bli upphämtad av båt vid fyra på trinntorp. Så jag säger som jag sa igår... Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0